Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinezabki2015 blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: E FOR 2 (ENERGO DLA DWOJGA)
68170 odwiedzin | wpisów: 164, komentarzy: 1172, obserwuje: 150

Pierwszy miesiąc grzania

autor: zabki2015 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Wczoraj spisałem licznik gazu wyszło 153m3 - minął miesiąc i dwa dni od uruchomienia pieca. Czy to mało czy to dużo? Nie mam zdania wcale ciekawe jaka będzie faktura :D D: D: 

Temperatura ustawiona na 19-20 stopni no i było wygrzewanie płyty.  


Komentarze (13)
Tytuł: Witam
autor:bodzio6662  dodano: 7 miesięcy temu
To nie dużo licz sobie średnio 2zl,1m3
Czyli ponad 300zl zapłacisz
Umnie wyszło 315m3 ale dom 250m2
Ale brak dzwi są tylko z płyty i nie wygrany był 21 stopni mam układ mieszany
Odpowiedź do bodzio6662
autor:zabki2015  dodano: 7 miesięcy temu
Dzięki za info :) no tak bez docelowych drzwi może być różnie. ps. ciekawe jak będą się sprawować twoje rolety na oknach dachowych w sensie śnieg itd.
Odpowiedź do zabki2015
autor:bodzio6662  dodano: 7 miesięcy temu
Silniki są z przeciążeniem ale śniegu niema a jak jest to topnieje:)
Głównie je kupiłem żeby syn latem nie miał przegranych pomieszczeń
Odpowiedź do bodzio6662
autor:zabki2015  dodano: 7 miesięcy temu
nie no jasne, że bez przeciążeniówki to spaliły by się od razu :))) zastanawiam się tylko, ponieważ często zimą widzę przysypane okna dachowe, jak będą się sprawdzać np. czy to, że są o małym kącie nachylenia nie będzie powodowało przymarzania rolety do prowadnicy.
autor:martusia91  dodano: 7 miesięcy temu
U nas przy nieocieplonym stropie (brak jeszcze wełny) średnie zużycie gazu to 20m^3. Temperatura w domu to 19*C.
Straty bez ocieplenia stropu mamy ogromne ale już niedługo to się zmieni bo będzie wełna.
Tytuł: Ocieplenie poddasza
Odpowiedź do martusia91
autor:bodzio6662  dodano: 7 miesięcy temu
Polecam ocieplić pianą pur.
Szczelnie i jak się wszystko policzy wyjdzie cenowo podobnie do wełny tyle że cieplej
Odpowiedź do bodzio6662
autor:martusia91  dodano: 7 miesięcy temu
Ocieplanie poddasza (dachu) pianą PUR - ok. Niestety ocieplanie samego stropu pianą PUR to rzadkość i nie wiadomo jak się to zachowuje. Poza tym chcemy dać wełnę i dodatkowo podłogę z OSB.
Odpowiedź do martusia91
autor:zabki2015  dodano: 7 miesięcy temu
domniemuję, że 20m3 na dobę jesli tak no to rzeczywiście pokazuje jakie potężne straty są przez strop bez ocieplenia- u nas średnio 5m3
Odpowiedź do zabki2015
autor:martusia91  dodano: 7 miesięcy temu
Tak - 20m^3 na dobę :) Jedno z pomieszczeń ma ocieplony strop 6cm styropianem (lambda 0,036) i temperatura ścian jak i sufitu wynosi (18*C) a w pomieszczeniu jest (21*C).
Pozostałem pomieszczenia nie mają ocieplonego stropu i ściany mają 18*C ale strop już tylko 14-15*C więc straty są ogromne.
autor:jezynka  dodano: 7 miesięcy temu
To podobnie jak u nas, teraz jesteśmy na etapie 240m3 ;) pierwszy rachunek taki wiekszy mieliśmy ok240zl za 100m3
Podobną temperaturę mamy w domu.
Pozdrawiam
Odpowiedź do jezynka
autor:zabki2015  dodano: 7 miesięcy temu
no ciekawe ile to będzie średnio wychodzić, teraz w sumie same plusy na dworze wiec pewnie będzie znacznie więcej gdy przyjdą styczniowe mrozy :)))
autor:birbi  dodano: 7 miesięcy temu
U nas ładnie idzie tez mam 160m3 przy 22c w salonie za caly grudzień.
Teraz kupilem sterownik bezprzewodowy tybox 137 i dalem go na górę.
Od stycznia grzeje według góry.
Od 5 do 8 i od 15 do 22 na 21c
Od 8 do 15 i od 22 do 5 na 20c
W salonie mam od 21,8c ( rano ) do 22,5c ( wieczorem )
mam uklad mieszany i jak mialem sterownik w salonie to czesto było tak ze na dole ( salon ) mialem 22c, a gora ( sypialnia, pokoje dzieci ) bylo 20c
Teraz jest optymalnie, zobaczymy co licznik gazu pokaże :D
Za caly 2017r zmieściłem się w 1000m3 przy 22c w salonie
Odpowiedź do birbi
autor:zabki2015  dodano: 7 miesięcy temu
no to bardzo fajnie, często słyszę od znajomych o dużych różnicach przy braku czujek temp na pietrach :))) u nas nie ma jeszcze zamknietch sufitów wiec pewnie jeszcze ucieka sporo :)
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja